javahermarket

فعالیت درست در xpango = رسیدن به هدف
 
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 3:50 ::  نويسنده : الناز

. : واقعاً حیف اگه این فرصت رو از دست بدید : .

اگه می خواین باور نکنین بهتره اصلاً این متن رو نخونین. چون من وقتی اولین بار توی یکی از وبلاگا با این شرکت آشنا شدم سفت و سخت دنبالشو گرفتم و امروز که دارم این مطلب رو می نویسم گوشی apple iphone 4 16Gb رو دریافت کردم فقط و فقط با معرفی 45 نفر به این فعالیت.

شرکت xpango یک واسط تبلیغاتیه که ما رو به عنوان ارجاع شونده به شرکت های بزرگ الکترونیکی معرفی می کنه و ما در ازای فعالیتی که برای این شرکت ها انجام می دیم به جای پول یک وسیله الکترونیکی مثل تلویزیون ، موبایل ، mp3 player ، لب تاب یا ... دریافت می کنیم. هر وسیله ای که ما به عنوان دریافتی از این شرکت انتخاب می کنیم یه ارزش خاصی در سایت داره. مثلاً lcd براویا سونی 32 اینچ 40 امتیاز داره ، PSP فقط 13 امتیاز ، گوشی HTC سنسیشن 40 امتیاز و ...

2طریقه کسب امتیاز وجود داره:1 در سایت هم به این شکله که برای اینکه حسابتون کاملا فعال بشه باید یکی از آفرهای سایت رو مثلاً یک بازی رو تا انتها انجام بدید. البته انجام بازی بین یک تا ۲ دلار خرج داره و در انتها با خرج کردن مثلا ۲۰ دلار و گرفتن ۱۳ امتیاز می تونین تبلت امازون کیندل فایر بگیرین که الان تو تهران حدود ۶۰۰ تومنه! 2شما پس از عضویت یک کد رو به عنوان کد عضویت از سایت دریافت می کنید که مثلا کد من 92615025 است و می تونین با این کد زیرمجموعه بگیرین و به ازای هر فردی که در سایت عضو میشه و در قسمت معرف کد شما رو وارد می کنه و حداقل یک آفر رو مثل شما تموم می کنه هم یک امتیاز کسب می کنید. طبیعتاً وقتی که مثلاً 100 امتیاز داشته باشید می تونین 2،3 وسیله که در مجموع ارزشش کمتر از 100 امتیاز هست رو دریافت کنید.

عضویت

در صفحه باز شده روی SIGN UP (در بالای صفحه) یا Regiter Now کلیک کنید. سپس باید فرم مربوط به عضویت را پر کنید . در قسمت first name اسمتون ، last name فامیلتون ، در قسمت e-mail و e-mail confirmation ایمیلتون ( حتما درست وارد کنید ) ، در قسمت password رمز عبورتون و در قسمت select gift وسیله ای که می خواین رو وارد کنید.

نکته: مواردی مثل آدرس، هدیه و ... پس از عضویت، قابل تغییرند.

پس از کلیک روی Register عضویت تمام میشود و یک ایمیل فعالسازی برای شما فرستاده میشود. ایمیل را باز کرده و روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا عضویتتان فعال شود.

برای نوشتن آدرس میتوانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

پلاك no واحد unit طبقه floor يا flat
ساختمان bldg كوچه alley خيابان st
خيابان بزرگ ave بلوار blvd ميدان sq
چهارراه cross بعد از after قبل از before
جاده rd جنوبي south شمالي north
غربي west شرقي east

یک مثال زیبا :

فلان آباد - خیابان فلانی - نرسیده به خیابان فلانی - کوچه فلانی پور- پلاک 23 - طبقه 2
Floor2-No23-Folani pour Alley-Before Folani St-Folani Ave-Folan abad

 

توجه

 

بيشتر از يك بار در يك كامپيوتر ثبت نام نكنين، چون حساب شما باطل ميشه.
در مكانهايي مثل كافي نت يا سايتهاي كامپيوتري مدارس و دانشگاهها ثبت نام نكنين، چون احتمال اينكه دو نفر از طريق يك كامپيوتر ثبت نام كنن خيلي زياده و عضويت هر دو نفر باطل ميشه.
آدرستون رو دقيق وارد كنين چون وسیله ای که انتخاب می کنین به اون آدرس فرستاده میشه.

هر نفر که به سایت معرفی می کنید و آفر رو تکمیل میکنه = یک امتیاز

کافیه لینکتون رو به دوستاتون، همکلاسیها و ... بدین تا عضو بشن. با این حساب گرفتن یه گوشی ارزون مثل k800 که فقط ۱۳ امتیاز میخواد خیلی راحته! یعنی شما  رس۱۳ تا دوست ندارید؟! برای گرفتن هدایای بالاتر هم میتوانید دامنه کارتان را گسترش بدید و علاوه بر دوستان لینک خود را از طریق اینترنت هم معرفی کنید. مثل زدن وبلاگ یا فرستادن لینک با یاهو مسنجر و ...



نظرات شما عزیزان:

xxxx
ساعت10:43---5 مرداد 1394
دروغ کارپسندیده ایی نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







گوشي (مجاني)بگير
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 5973
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1